تعداد بازدید: 1729

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 23 دی 1393-18:47

امام جمعه میاندورود:

وضعیت استان بسیار خوب است/استاندار انصافا" کارمی کند

حجت الاسلام رسولی: نبايد نگران بچه بازي هاي عده اي كه مي خواهند خود را بزرگ نشان دهند بود. متاسفانه از بعضي جاها بعضي از سفارش ها و فشارها و توصيه هاي نابجا هم انجام مي شود كه دست فرماندار، استاندار و مسئولان را مي بندد/قادری: در صورتي كه اعتبارات پروژه ها توسط مديري پيگيري نشود در اعتبارات سال آينده آن دستگاه تجديد نظر خواهيم كرد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: حجت الاسلام سيدمجتبي رسولي جويباري در جلسه شوراي اداري شهرستان مياندورود در سالن همايش اردوگاه دانش آموزي بادله به برگزاري بسيار خوب مراسم 9 دي امسال با تلاش فرماندار شهرستان اشاره كرد و گفت:مراسم 9دي امسال بدون تنش برگزار شد در حالي كه عده اي دوست داشتند تنشي ايجاد شود اما هوشمندي مسئولان جلوي اين تنش ها را گرفت.

امام جمعه مياندورود با بيان اينكه برگزاري چنين مراسمي كار ساده اي نيست، افزود: روي اين موضوع كار و دست اندازهاي بسياري هم پشت سر نهاده شد تا اين مراسم برگزار شود.

خطيب جمعه سورك به مناسبت هاي دهه فجر هم اشاره كرد و گفت: قطعا عده اي هستند كه سنگ اندازي مي كنند تا با لطايف الحيل و ايجاد شبهه نابخردانه و كينه توزانه خللي در روند برگزاري برنامه ها ايجاد و يا اينكه فضا را مسموم كنند اما بايد هوشيار بود و در صحنه نيز حضور داشت.

حجت الاسلام رسولي با تاكيد بر اينكه وضعيت شهرستان خوب است، افزود: در نگاه هاي مختلف و در حوزه هاي متعدد شهرستان موفق عمل كرده است، اما در بعضي از فضاها عده اي با عناوين مختلف به دنبال ايجاد نگراني براي مردم هستند.

وي با تعبير اينكه اين افراد بچه هايي هستند كه موش مي دوانند، گفت: تحليل هاي نابجا و دروغ نگاشته مي شود كه فضاي جامعه را تنش زا جلوه دهند در حالي كه واقعيت طور ديگري است.

امام جمعه مياندورود گفت: واقعيت در شهرستان مشخص است و نبايد نگران بچه بازي هاي عده اي كه مي خواهند خود را بزرگ نشان دهند بود.

وي با بيان اينكه در شهرستان و استان نيازمند وحدت هستيم، گفت: نياز ضروري و قطعي به وحدت داريم كه البته در شهرستان اين وحدت و يكپارچگي وجود دارد اما برخي دغدغه هاي ناشي از ارائه تحليل هاي غلط به مردم نيز وجود دارد كه نيازمند است افراد حساس باشند.

حجت الاسلام رسولي در توصيف فضاي سياسي و كاري استان مازندران نيز ابراز داشت: وضعيت استان بسيار خوب است، استاندار عزيز، گرامي، پرتلاش و زحمت كش انصافا دارد كار مي كند.

وي گفت:گاهي ما توقعاتي داريم كه برآورده نمي شود اما بعضي از جاها هم ما بايد بپذيريم بعضي اقدامات را آنها نمي توانند انجام دهند.

حجت الاسلام رسولي ادامه داد: زيرساخت هاي ما مشكل دارد اگر فرماندار، استاندار و حتي اگر دولت و همه مسئولان هم عوض شوند كاري از پيش نمي رود، بنابر اين بايد تلاش كرد تا زيرساخت ها را درست كنيم.

وي به وجود ضعف و مشكل در ساختار اداري كشور و استان نيز اشاره كرد و اظهار داشت: امروز بعضي از كارها در سطح شهرستان و استان انجام مي شود و برخي گلايه ها و فريادها هم بلند مي شود که اين به ساختار اداري ما باز مي گردد.

حجت الاسلام رسولي افزود: متاسفانه از بعضي جاها بعضي از سفارش ها و فشارها و توصيه هاي نابجا هم انجام مي شود كه دست فرماندار، استاندار و مسئولان را مي بندد.

وي گفت: اگر كاري انجام مي شود بايد حواشي حذف شود و به متن برگرديم كه اگر اين مسايل حذف و ساختار هم اصلاح شود هيچ مشكلي پيش نخواهد آمد.

خطيب جمعه سورك با بيان اينكه بايد دست هم را بگيريم و مچ گيري نكنيم، افزود: بايد به هم كمك كنيم نه اينكه همديگر را هل دهيم و بعد بنشينيم به او بخنديم كه متاسفانه اين اتفاق در بعضي از جاها مشاهده مي شود.

*خودگردانی در همه بخش ها

ارسطو قادري-فرماندار مياندورود- هم در اين جلسه با اشاره به اهميت حقوق شهروندي و تاكيد رئيس دولت تدبير و اميد در اين زمينه اظهار داشت: حقوق اجتماعي يكي از اصول بسيار مهم و اساسي است كه حقوق شهروندي جزيي از آن محسوب مي شود.

وي با بيان اينكه اين حقوق در خصوص همه افراد و سلايق جامعه بايد رعايت شود، افزود: روند رعايت حقوق شهروندي مستلزم روابط و قوانيني است كه در چارچوب آن اين حقوق رعايت شود.

نماينده دولت تدبير و اميد در مياندورود با اشاره به اينكه اگر بر اين امر تاكيد نشود زور و اجحاف در جامعه نهادينه خواهد شد، گفت: در همه دولت ها و نهادها در خصوص اين پديده اجتماعي حساسيت هايي وجود داشته است كه بايد همه اين موارد در قالب قانون مطرح شود.

قادري در بخش ديگري از سخنان خود به لزوم شركت همه مديران و مسئولان در مراسم هاي ملي و مذهبي و همچنين جشن هاي دهه فجر اشاره كرد و اظهار داشت: در ستاد دهه فجر شهرستان كارگروه ها مشخص شده است و همه بايد مصوبات اين كارگروه ها را پيگيري و اجرايي كنند.

وي به موضوع خودگرداني اقتصادي استان ها و شهرستان ها به عنوان يكي از موضوعات مهم مورد تاكيد قرار داد و افزود: بايد تلاش شود تا در همه بخش ها برنامه هاي خودگرداني تهيه شود.

فرماندار مياندورود از تخصيص 75 درصدي اعتبارات تملك دارايي و سرمايه اي شهرستان خبر داد و گفت: همه مديران موظف اند در راستاي جذب اين اعتبارات و پيگيري تحقق آن و همچنين عملياتي نمودن پروژه هاي مورد نظر تلاش كنند.

وي به تخصيص 40 درصدي اعتبارات تبصره 22 ماده 180 نيز اشاره كرد و گفت: در صورتي كه اعتبارات پروژه ها توسط مديري پيگيري نشود در اعتبارات سال آينده آن دستگاه تجديد نظر خواهيم كرد.

قادري همچنين از دغدغه خود در خصوص ساخت و سازهاي غيرمجاز در شهرستان هم اشاره كرد و گفت: بخشداران و دهياران تلاش كنند تا دفاتر فني روستايي هر چه زودتر ساماندهي شوند تا شاهد ساخت و سازهاي بي قواره در شهرستان نباشيم.


  • يکشنبه 28 دی 1393-16:19

    آقای رسولی زیادی وارد جریانات سیاسی قرار گرفتن
    مازندنومه چرا همش خبرای اقا رو میگزارید...
    داری طرفداراتو ازدست میدیا

    • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 2 0
      پنجشنبه 25 دی 1393-19:38

      بنده در کامنت قبلم هیچ توهینی به کسی نکردم و تنها یک انتقاد بوده و آن هم سازنده اما مازند نومه که ژست آزادی بیان به خود میگیردفقط قسمت آخر را منتشر کرد تا به مخاطب خود با فریب رسانه ای القا کند که ما آزادی بیان را رعایت میکنیم ....واقعا برای شما متاسفم...

      • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 2 0
        چهارشنبه 24 دی 1393-21:38

        جالبه ، در دولت قبل خطبه ای نبوده که آقای رسولی از دولت انتقاد نکند اما در این دولت که خود اصلاح طلبان استان دادشان از کار های فلاح در آمده ایشان میگوید همه چی گل و بلبله ... آقای رسولی این تذهبون؟؟؟
        البته اگر این کامنت را سایت مازند نومه که ادعای آزادی بیان دارد را منتشر کند....

        • چهارشنبه 24 دی 1393-14:36

          ارسطو صبر داشته باش...


        ©2013 APG.ir